Adresa dućana: Ilica 11 (dvorište) , Radno vrijeme: 11.00 - 19.00 , subota: 10:30 - 14:30

Reklamacije i povrat

Prijava reklamacije se vrši u prodajnom mjestu iz kojeg je proizvod isporučen ili putem  elektroničke pošte: info@dizajnholik.hr ili ena@dizajnholik.hr

Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete.

U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke, te u tom slučaju Kupac nije dužan preuzeti pošiljku.

U slučaju da su nedostatci posljedica nestručne montaže, dostave, skladištenja, održavanja ili drugih nestručnih zahvata kupca, Trgovac ne snosi odgovornost.

Ostvarenje prava po prijavljenoj reklamaciji ostvaruju se skladno zakonu o Zašiti potrošača i Zakonu o obaveznim odnosima.

Ukoliko se radi o jednostranom raskidu ugovora, Kupac sam snosi troškove povrata, a ukoliko se radi o reklamaciji proizvoda, troškove povrata snosi trgovac.

Košarica0
Košarica je prazna!
Nastavite kupnju
0