Prijava reklamacije se vrši u prodajnom mjestu iz kojeg je proizvod isporučen ili putem elektroničke pošte: info@dizajnholik.hr ili ena@dizajnholik.hr
Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete.
U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke, te u tom slučaju Kupac nije dužan preuzeti pošiljku.
U slučaju da su nedostatci posljedica nestručne montaže, dostave, skladištenja, održavanja ili drugih nestručnih zahvata kupca, Trgovac ne snosi odgovornost.
Ostvarenje prava po prijavljenoj reklamaciji ostvaruju se skladno zakonu o Zašiti potrošača i Zakonu o obaveznim odnosima.
Ukoliko se radi o jednostranom raskidu ugovora, Kupac sam snosi troškove povrata, a ukoliko se radi o reklamaciji proizvoda, troškove povrata snosi trgovac.