Cijena usluge dostave nije uračunata u cijenu proizvoda iz razloga što Trgovac ostavlja Kupcu mogućnost izbora između dostave i osobnog preuzimanja naručenog proizvoda u poslovnici Trgovca.
Po spremnosti robe za dostavu odnosno preuzimanje Trgovac Kupca putem elektroničke pošte ili telefonski obavještava o predviđenom danu dostave ili spremnosti proizvoda za preuzimanje u poslovnici.
Ukoliko Kupac odabere dostavu proizvoda od strane Trgovca, dostava kupljenog proizvoda vrši se na adresu dostave navedenu prilikom izrade narudžbe.
Dostava proizvoda Kupcu obavlja se isključivo radnim danom u radnom vremenu kurirske dostavne službe po uvjetima poslovanja iste.
Ukoliko Trgovac nije u mogućnosti realizirati dostavu jer na dostavnoj adresi nema Kupca odnosno druge osobe koja je po njegovom nalogu ovlaštena za preuzimanje proizvoda, unatoč obavijesti o predviđenom terminu dostave, troškove neuspjele dostave proizvoda snosi Kupac. U navedenom slučaju, Kupac i Trgovac će dogovoriti novi termin dostave odnosno Kupac može, sukladno dogovoru s Trgovcem, robu preuzeti osobno u poslovnici.
Trgovac zadržava pravo promijeniti dogovoreni termin dostave zbog otegotnih okolnosti nastalih nakon sklapanja Ugovora, te u dogovoru s Kupcem, predložiti novi termin dostave.
Dostava se vrši do ulaza u stambeni objekt pod uvjetom da se na mjesto dostave može nesmetano doći vozilom dostave. Prilaz stambenom objektu mora biti slobodan, u suprotnom se dostava vrši do najbliže točke na kojoj je moguć istovar.
Dostavljač će prilikom isporuke naručenog proizvoda zatražiti od Kupca da potpiše potvrdu o preuzimanju kojom isti potvrđuje da je robu preuzeo te na kojoj će se naznačiti datum preuzimanja.
Kupac je dužan pregledati robu prilikom preuzimanja, te ukoliko uoči oštećenja nastala u transportu, dužan ih je prijaviti dostavnoj službi ili odbiti preuzimanje iste.
U slučaju da neki od naručenih proizvoda nedostaje, Trgovac će ga besplatno dostaviti naknadno u najkraćem mogućem roku.
Rok isporuke dostupne robe u e-trgovini je od 3 do 5 radnih dana, osim proizvoda za koje je kupac obaviješten o drugačijem roku isporuke.
Rok za dostavu počinje teći nakon zaprimanja uplate na žiro-račun, ukoliko Kupac nije odabrao plaćanje pouzećem.
Subote, nedjelje, blagdani i neradni dani ne računaju se u rok dostave.
U slučaju da Kupac odbije primiti ispravnu i neoštećenu robu koju je naručio, Kupac je dužan pokriti troškove dostave i povrata robe.
Prijava reklamacije se vrši u prodajnom mjestu iz kojeg je proizvod isporučen ili putem elektroničke pošte: info@dizajnholik.hr, alena@dizajnholik.hr
Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete.
U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke, te u tom slučaju Kupac nije dužan preuzeti pošiljku.
U slučaju da su nedostatci posljedica nestručne montaže, dostave, skladištenja, održavanja ili drugih nestručnih zahvata kupca, Trgovac ne snosi odgovornost.
Ostvarenje prava po prijavljenoj reklamaciji ostvaruju se skladno zakonu o Zašiti potrošača i Zakonu o obaveznim odnosima.. Ukoliko se radi o jednostranom raskidu ugovora, Kupac sam snosi troškove povrata, a ukoliko se radi o reklamaciji proizvoda, troškove povrata snosi Trgovac.