Povratak na vrh

Dostava i povrat proizvoda

DOSTAVA

Proizvodi se dostavljaju putem prijevoznickih tvrtki koje obavljaju usluge transporta. Dostava se vrši do ulaza u stambeni objekt. Proizvodi ce biti zapakirani tako da se uobicajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštecenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštecenja. Naknadne reklamacije nece biti uvažene. Roba je osigurana od gubitka u dostavi, te ako Kupac ni nakon 7 dana od predaje narudžbe ne dobije nikakvu obavijest ili isporuku od Prodavatelja, mora ga obavijestiti kako bi Prodavatelj mogao osigurati pronalazak pošiljke ili poslati zamjensku.

POVRAT / REKLAMACIJE

Reklamacija se prihvaća isključivo za proizvode u originalnom pakiranju i za greške koje se nisu mogle utvrditi prilikom preuzimanja. Prilikom preuzimanja kupac je dužan detaljno pregledati robu i prijaviti eventualne nedostatke. Jamstvo ne podliježe fizičkim oštećenjima.

Kupac ima pravo na povrat robe u sljedecim slucajevima: kada je isporucena roba koja nije narucena te kada je isporucena roba koja ima grešku ili oštecenja koja nisu nastala u transportu.
Prodavatelj ce odobriti povrat robe Kupcu nakon prijema opravdane reklamacije e-mailom, telefonski ili pismeno, s instrukcijama za povrat robe. Iznimno, ako je to navedeno u opisu proizvoda, neke proizvode nije moguce vratiti ako su raspakirani. U slucaju nemogucnosti isporuke druge robe, Prodavatelj ce nadoknaditi Kupcu njegove poštanske troškove. U slucaju povrata robe koji nije nastao propustom „Dizajnholika“, kupac snosi sve nastale manipulativne troškove.