Povratak na vrh

Registracija korisnika i Narudžba proizvoda

Proizvodi se  naručuju elektronskim putem. Prilikom narudžbe kupac može birati hoće li kreirati korisnički račun. Kreiranje korisničkog računa je besplatno. Korisnik je odgovoran za sve radnje i narudžbe izvršene pod njegovim korisničkim imenom.

Registrirani korisnik/kupac snosi odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom registracije  i kupovine.

Kupnju je moguće izvršiti i ako Kupac nije registrirani korisnik.

Proizvod se naručuje putem košarice. Kada Kupac izvrši narudžbu ugovor je sklopljen, te će Trgovac Kupca o činjenici sklapanja ugovora odmah e-mail porukom obavijestiti da je ugovor sklopljen dostavom Potvrde o narudžbi putem e-pošte. Potvrda narudžbe sadržava informacije o narudžbi, adresi isporuke, načinu plaćanja, cijeni/cijenama, kontakt-podacima korisničke službe Trgovca te druge podatke sukladno Zakonu. Uz potvrdu narudžbe Kupcu će biti dostavljeni i Opći uvjeti poslovanja Internet trgovine te Obavijest o pravu na jednostrani raskid ugovora sastavni dio koje je Obrazac o pravu na jednostrani raskid ugovora te prihvaćanjem ovih Uvjeta Kupac daje izričitu suglasnost da mu se Opći uvjeti poslovanja i Obavijest o pravu na jednostrani raskid ugovora sastavni dio koje je Obrazac o pravu na jednostrani raskid Ugovora dostave na navedeni način tj. elektroničkom poštom.

Nakon slanja potvrde o narudžbi Kupac može mijenjati narudžbu isključivo putem kontaktiranja na mailove: info@dizajnholik.hr, alena@dizajnholik.hr.

Na webshopu Kupac potvrđuje svoju narudžbu klikom na „Kupi“. U košarici će tada vidjeti ukupan iznos kupovine (s uračunatim PDV-om) bez uračunatih troškova dostave i montaže.

Trgovac će isporučiti proizvode Kupcu u  naručenoj količini ako su isti na raspolaganju.

U slučaju da trgovac nije u mogućnosti isporučiti određeni proizvod u predviđenom roku zato što naručenog proizvoda nema u skladištu ili ga nije više moguće naručiti od dobavljača, trgovac će pismeno putem elektroničke pošte obavijestiti kupca, koji može otkazati narudžbu proizvoda ili eventualno prihvatiti novi rok isporuke.

Ukoliko kupac odluči otkazati narudžbu proizvoda, trgovac će kupcu vratiti uplaćen novac što je prije moguće, a najkasnije u roku od 7 dana od kada je nastupilo zakašnjenje.